Smitare = Idioter

Sådärja, ett elakt inlägg väntar nu. Så läs eller bläddra förbi! Up to you.

Den stora frågan är: VEM fan har backat på min bil utan att lämna en lapp med nummer, eller lämnat ett litet förlåt eller vad som helst?? Och inte försökt ta reda på vem som äger bilen är och sen kanske ringt mig iaf? Ska det vara så jäkla svårt att erkänna något man faktiskt gjort fel? Kan säga att bucklan är på det passande stället som huven. Den går inte att öppna.. Kan alltså skippa olja, spolatvätska etc resten av livet då.

Och Adjö till mig som säkert dör i en bilkrasch nu.

Hoppas du har förbaskat dåligt samvete nu resten av livet. FEG ÄR VAD DU ÄR!!


Kommentarer
Postat av: karolina.

jag var med om precis samma förra veckan! jag hade mickes bil och någon har backat in i sidan på hans sprillans nya bil och repat hela dörren och dragit.



Man blir så förbannad på oärliga, fega och framförallt snåla människor!

2011-01-28 @ 00:50:50
URL: http://karrobarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0