lördagsmys



ligger här i soffan med telefon och Wordfued i ena handen, datorn i knät och hänt bild liggandes över tangenterna typ. Har varit och grillat med folket, ätit massa gott, kollat TV och bara softat. Sånt gillar vi. Och lugna lördagar är faktiskt rätt okej ändå. Nu är det längesen jag var ut! :)

Grannarna har fest. och det hörs! Alltså inte granngrannen dörr i dörr utan grannarna en port bort! Fick höra att damen fyller år, just för att dom sjunger jag må hon leva på balkongen ett X antal gånger :) haha! Det svarar nog rätt bra på den förskivan, hoppas dom drar till krogen snart. För min skull. Höhöhö. Skämt å sido, är ju bra att någon har kul.

Nu ska jag fortsätta läsa om "Svårt sjuka Victoria Beckham som gömmer sig med sin dotter". Låter ju riktigt spännande. ellllllerr?!? Not.

Godnatt hoppas ni haft en bra lördag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0