bilar = skrot

ordagrant ja, hur kan alltid mina bilar få massa fel? fast jag inte gör ett skit? det säger bara poff så är det trasigt.
Problemet idag är att vindrutetorkarna inte fungerar, svinlätt när det snöar ute. kommer ju gå tokbra att köra idag.
fick ringa pappas kompis (eftersom far själv är i thailandet) så han ska komma och kolla vad det är för fel här på en timme. Sjuuuuukt kul.... önskar jag orkade gå överallt, men det känns jäkla onödigt, tar tusen år innan man kommer dit man ska, det är jobbigt, man svettas och det är äckligt och ja. det suger att gå! hejdå


Kommentarer
Postat av: caroline

hah, jag har parkerat bilen hemma hos mor. Vägrar börja bli beroende av den igen. Går inte att bara ta den ibland. Utan det handlar om att ta den alltid eller aldrig, så jag krystar på med mina promenader :P



Jo, d blir nog utgång imån iaf. Sthlm tog hårt på mig, hah, så jag tänkte ta d lite lugnt :) men imån ses vi i dimman?

2012-01-27 @ 14:58:25
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0