fika fika fika

jag gör inget annat! idag blev det kladdkaka med frusna hallon. YEYYY gott :)

Har varit i lägenheten och tömt ut köket idag, imorgon ska det rivas. Äntligen börjar det hända!

Sen har jag träffat kollega nyss, satt sminkmodell åt henne denna vecka, och lagomt såhär innan läggdags fick jag en grym sotning. Kanske borde sova sittandes :b

Imorgon väntas en kort arbetsdag, sen ska jag och kika efter nya vitvaror. Och om det inte är snorallt tänkte jag promenera med Wella en lite längre sväng. Ingen U-balle som alltid annars..

bilden är från i höstas när vi var på kurs i stockholm.


Kommentarer
Postat av: kollegan

Tack för kladdkakan!!

2012-01-25 @ 21:42:25
Postat av: Annie

Väldigt söt vovve. :) Förresten, träffade inte jag dig för två år sedan på Kirunafestivalen? :) Hos Jim när Emma var där? Hoppas du har en bra dag!

2012-01-26 @ 00:25:53
URL: http://annamariajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0