Jag lever

Hej på er!

Jag lever och mår bra. Har varit ledig en vecka nu efter nyår och en massa har hänt!
Har för det första blivit hundägare åt lilla, söta, roliga, nyfikna, galna vovven Wella <3 Hon är underbar!
Sedan har jag även varit i Västerås och hälsar på min själsfrände Kicko, vi myste på med gomiddag, bio (The girl with the dragon tattoo) junior VM i hockey om nätterna, shoppingrundor, ikearunda osv. Köpte lite grann iaf, 4 tröjor, ett par skor, smink, nagellack och annat smått och gott.

På måndag börjar jag jobba igen. Hujja jobbigt med ledighet för man blir så fort van med sovmornar och mys med vovven som numer springer efter mig konstant. Får inte ens duscha så blir hon crazy.

Här är sötnosen:) dock en väldigt suddig bild, kommer bättre så småningom :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0