min dag

Jobb, fika med fina madelene, hem och duscha o fixa, middag på landströms med alla härliga brudar! TACK det var himla trevligt hörrni :D Kul att vi blev så många. Åkte dock hem halv 10, var nykter och skulle hämta hunden från bror som ställde upp som hundvakt :) Wella började med att pinka på hans överkast och sedan skita mitt på vardagsrumsgolvet. (Dessutom 2 minuter efter att Jim varit ute med henne) Fick ett par roliga sms av honom då, haha!

Jo måste berätta. Wella vill ju inte så gärna vara ensam i ens 1 minut. Men Hannes var inte hemma och jag var tvungen att duscha. Gjorde iordning mat åt henne, slog igng duschen så vattnet skulle hinna bli varmt, busade en snabbis sen gav jag maten och kutade till duschen. (Tänkte att jag borde hinna duscha klart tills hon ätit färdigt) Jo Tjena, stod där i duschen och helt plötsligt känner jag att nån slickar mig på foten, kollar ner och DÖR i skratt. Där står Wella..... hahah hon är fan knäpp alltså. Hon har säkerligen slevat i sig maten och kutat efter mig men jag har varken sett eller hört ngt när duschen varit igång. så där stod hon och skakade,grinade och var sjöblöt. sööööte :)



Kommentarer
Postat av: caroline

väldigt lyckad kväll i fredags! haha, din vovvsing är så sööööt! :)

2012-01-16 @ 11:19:40
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0