Nytt nytt nytt

Idag beställde jag äntligen vårat kök! tog hundea månader innan jag tog tag i det men nu blev det iaf gjort och det levereras om 2 veckor :D :D :D Ser rätt naket ut som telefonisten sa, men vitvaror, kakel och bänkskiva köper vi på andra ställen.

Måste till lägenheten och tömma nuvarande kök på prylar och stuffs sen ska de börja rivas.
Fasen så kul med nytt, då kanske man kan bli mästerkock nångång ;D haha!

Surfade även runt och hittade massa annat jag vill ha. Vill göra om allt och bara wolllaaaaa så känner man inte igen sig i läggan :) Vore coolt om man hade ett hur och 100 miljoner att röra sig vid....



2 sånahär garderober med skjutdörrar vill jag också ha bredvid varandra. Även det ett projekt som finns i skallen, nu har vi ju garderober över hela ena väggen i sovrummet men de är så gamla och lite knasigt gjorda invändigt så antingen om man bara tar bort dörrarna, mixtrar lite där inne och smäller upp skjutdörrar på det, eller river det som är, och köper nya. jag vet inte? en tanke bara.

Kommentarer
Postat av: BATTS- en av sveriges största Tjej-skate bloggar

snyggt snyggt snyggt!

2012-01-19 @ 17:46:11
URL: http://batts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0