G to the odis

Hakar på kommentar trenden ni skapat, haha ;)
 
Är så sjukt sugen på G to the odis så det är inte klokt. Nästan så att jag måste knata ner till Q8 för att köpa mig en påse. Råkade sova middag en timme mellan 19-20 så är inte ett dugg trött nu, lite tokig tid att sova men jag bara råkade. Och skönt var det! Ligger i soffan och kollar OS och är stressad. Det är simning och den där sträckan ser så lång ut att jag hinner ju hejja ihjäöl mig flera gånger. (sen vinner ändå oftast fel)
 
Imorgon är jag LEDIG (WOHOOOOOO) och ska spendera dagen med JuliaH och hälsa på svärmor på förmiddagen sedan hoppas jag F to the rida vaknar i tid så vi kan uträtta lite ärenden. Dessutom måste vi planera lite inför Sthlm, eller vad säger du Frida? hahhaha
 

Kommentarer
Postat av: F to the rida

Haha, vi har mycket att planera! Denna resa kommer bli galnare än nånsin! ;D

2012-07-31 @ 23:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0