Enerqi

Idag börjar mitt nya liv igen. Brukar prova lite då och då men nu ska det förhoppningsvis hålla i sig ett tag :b Äta bättre, träna och må bättre är min plan :) Har även ställt mig på vågen och mätt lite så nu ska jag sätta nåt slags mål också så det här kanske blir lite roligare. Ska rådfråga min kille vad han tror ens är rimligt, det jag tänker är väl omöjligt. haha.

Började dagen med en 30 minuters powerwalk med Wella i spöregnet. (Kunde inte välja en bättre dag att börja på) Åt frukost hos mamma och pappa och knallade sedan hem för någon timmes vila. Hann städa och grejja på här hemma innan jag och Frida gick till nya gymmet Enerqi och tränade(!) kors i taket va? Heheeee.

Men det var kul, gick igenom alla maskiner och körde mage/rygg efteråt. Nu är jag slut. I benen efter prommisen, i kroppen efter gymmet så det ska bli intressant att se hur man känner sig imorgon.

Thailand december 2012 here we (läs me+frida) come ;]




Kommentarer
Postat av: F

Iiiiiiiiiih!! Pirr i magen! ;) tur att vi börjar i tid denna gång..

2012-06-10 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0