Ny resa

Jag skulle ju jobba hela sommarn, men det hände något på vägen. Jag råkade nämligen gå med på att boka en resa igen, även denna gång till Turkan. haha! Äsch man lever bara en gång och jag älskar att resa så varför inte liksom :)

Festivalsöndagen bär det av! Denna gång blir det jag Hannes, Emil och Matilda som åker. Det blir till Alanya igen men det gillar jag, allt finns och det är lätt och nära att ta sig överallt. En vecka med sol och bad igen kommer bli grymt skönt. Dääääärefter väntas jobb hela sommarn. (kanske?) hiihihih. jorå det göre visst. Thailand till jul så man måste ju jobba nångång.

4 veckor från och med nu (Nedräkning) Tummen upp!


Kommentarer
Postat av: F

Ingen jävla tummen upp här inte...

2012-06-09 @ 00:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0