Parakka

Det blev ändrade planer igår, direkt efter jag skrivit inlägget om hemmakväll med Wella hoppade jag i bilen och åkte till Lise och Robbin i Parakka. Nästan direkt efter jag kom dit var det bastutime och sedan läggdags.

Idag bjöds det på 16grader i skuggan och vindstilla där borta. Vi tog oss en svängom med båten i hopp om att få fisk men det blev mest chilling in tha sunshine. Glassat på en filt på gräset har vi också hunnit med, och tittat på när wella och bruno öst som tusan. (Rolig syn faktiskt)

Hannes kom förbi med sin Motorcykel också, lagomt till maten dessutom så han hade tur. Vi åt grillat och det var så himla gott så kära nån, hur är det möjligt att allt blir så gott när man grillar? jag fattar inte.

När jag kom hem ringde Jim och frågade om jag ville grilla med dom hemma hos honom så varför inte tänkte jag, så gott som det är så blev jag hungrig på nytt och kunde trycka en hampis :)

sen har jag även hunnit vara förbi hannes och gänget som grillat, gått på lina och druckit öl. Lååååång dag så nu blit det godnatten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0