Kort sammanfattning av Koh Phangan

 
 
 
Tänkte försöka sammanfatta lite av resan till Thailand som jag kom hem från igår.
Det har varit alldeles underbart där borta och att äntligen få krama om Hannes efter ca 3 månader var den bästa dagen på jag vet inte hur länge.
 
Efter en lång resa helt ensam till Thailand var målet nära. Hannes mötte mig på flygplatsen i Bangkok och stod och gömde sig bland alla taxigubbar när ja kom ut och skulle leta rätt på honom. När jag fick syn på honom blev det lite som i en film. Jag stannade till, tittade på honom, började gråta, och sprang sedan och slängde mig i hans armar och höll på att glömma väskan. Det var en sån känsla. Fyfan vad jag saknat honom. Dagarna här hemma har varit upp och ner, bra och anus. Det var så jävla skönt att få åka och träffa honom och jag släppte inte taget om honom på 2 veckor ;b
Eller ja, när jag skulle åka hem såklart men nu är det som längst 6 veckor kvar tills han kommer hem om det till och med inte blir tidigare vilket jag hoppas på.
Har vi fixat det såhär långt klarar vi fan allt <3
 
Hur som helst säger bilder mer för er än tusen ord, så här får ni se lite semesterpics :)
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0