söndag igen

 
 
 
Hej hallå, då var det söndag igen. Stannade hemma från stugan så jag har hunnit med lite av varje. Hängt i kurra både fredag och hela lördag, lånade jullans kök så jag kunde baka bullar :) Har hämtat nycklarna från hyresgästerna som bott på steinholtz i vår lägenhet och jag kan ju säga att jag aldrig igen vill hyra ut åt folk jag inte känner. Det var den grisigaste lägenhet jag någonsin skådat, synd bara att det är våran! Jävla idioter. Förlåt men man får säga så just nu. Brännhål i bänkskivan, en mugg full med mögel hittade jag under tvbänken (?) Kolsvarta skåp och köksluckor och till och med taket och väggarna är svarta(?) Sen ett stänk av blåbärsfil på tapeten i köket är ju jävligt modernt. eller hur?
Nej hoff jag blir så less, har städat och skrubbat köket idag flera timmar och är fortfarande inte klar. Lär behöva dra med skurmoppen på de vitmålade väggarna typ för smutsen är ingrodd. Dom kan seriöst inte ha städat lägenheten en enda gång under sina 5 månader där. Sen säger dom "städningen stod det inte om i kontraktet, och ni får räkna med dagligt slitage" Jo jajamen om det vore dagligt slitage att bränna hål i bänkskivor osv kan det inte bli mkt till boende kvar för det lär ju brinna ner rätt snabbt isf.
 
BLÄ!
 
Nåväl, lite bilder från helgen kommer här:
 




 
 
 

Kommentarer
Postat av: caroline

Vilka respektlösa kräk!! :( Har själv hyrt ut min lya i Åre. Inte var väl allt helt eller rent när vi fick tillbaka den, men knappast så där. :S

2013-04-28 @ 22:33:33
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: Pe

Men what?! Vilka moggisar!
Var de bänkskivan i köket? Ni dom gjort om nyss :(

Svar: Jepp 2 brännhål och märken efter en kastrull på bänkskivan i köket :( så jävla irriterande och respektlöst kan jag tycka!
Therése

2013-04-29 @ 13:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0