Fördriva tid

För att fördriva tiden på bästa sätt kan jag tipsa om att kolla efter resor till varmare breddgrader. Fy fan vad jag vill åka nånstanns! Hade lätt kunnat åka vecka 31 när min sista semestervecka är, ska se om det finns något lämpligt då.
Vi funderar om vi ska ta en vinterresa igen jag och Hannes, jag vill till Mexico medans han hellre vill se Jamaica. Vi får väl se vad det blir och om det nu blir nåt. Jag hoppas verklligen det.
En kryssning hade inte heller varit fel.
 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3 sol,bad och värme <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 

Här sitter Jag, chokladen, och beach2020 och önskar alldeles för mycket :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

MEXICO!! Att rekomendera!!;D

Svar: Jaaa jag vill dit!! :)
Therése

2013-07-16 @ 21:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0