Då var det söndag igen

Sådärja nu var 2 festdagar avklarade här i våsan. Hela fredagen känns som ett stort skämt, kicko tappade sin mobil i toaletten så den är helt ur funktion nu, jag tappade mitt bankomatkort i skogen (Hittade det senare) och sedan kom det något klet i min telefon så den inte går att ladda nåmer och knapparna är grymt sega?! Usch.. Aja men kulvar det iaf :)

Igår var det dock lite segstartat för min del men det gjorde inget, var på krogen och öste och fy sate så mkt folk det var! Lite annat än jag är van vid där hemma. haha! Efterfest blev det här hos kicko och efter en hög släng av övertrötthet somnade vi nog pratande.

Helga helgen har varit riktigt skoj. Tackar för det! Hoppas ni också haft det lika bra.


Nu är det bara chill som gäller resten av dagen, FriidrottsVM, godis och mys.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0