Sööndag

Igår blev det fest för mig Hanna, Lotta och Sandra. Vi gick till Madelene och satt där innan det var dags för arran. Mycket trevligt :)

Idag har det varit strålande sol och jag har faktiskt solat lite smått medans Hanna krattade och Lotta klippte gräsmattan. Deras aktiviteter lockade mig inte riktigt så jag låg bra där i solstolen. Har även varit och badat i likviken med damerna, kallt var det men faktiskt väldigt uppfriskande också :D Bra att rensa huvudet en sådan söndag som denna.

Hoppas på lika bra väder imorgon, då blir det bad och skoj hela dagen.



Vinnaren blev Hanna till vänster! Grattis



Hanna och Caroline





Här hade vi kul tror jag? :)



Lotta och Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0