Uppdatering

Ursäkta för usel uppdatering. Har haft fullt upp hela denna vecka, vaknat kl 8 varje dag och tagit med frukosten till stranden vid nio-tiden. Har åkt vattenskidor för första gången i mitt liv (kom nääästan upp innan vågen slog till så jag fick en vacker flupp) det var första och troligen sista gången jag prövat det :P Bananbåt och vattenskoterlekar har också utförts, fyfaasen vad kul det var med bananbåt, jag och lotta höll i oss förbrilt men flög som vantar i kurvorna. Nu väntar jag på att jag ska åka till mammas jobb och fika med dem, safari var det beställt idag :)

Har haft mycket klippkunder de senaste dagarna och helgen består av det också. Glömmer såklart alltid för och efter bilder men skit samma.


Nu ska jag kila vidare. Hejsvejs  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0