Västerås!

Igårkväll anlände jag till Västerås. Flög från Kiruna till sthlm med Jim och Hanna (Som åkte vidare till Göteborg) Sedan tog jag bussen till Västerås och Kicko! Såå jäkla kul att träffa henne igen, sist vi sågs var i julas och såhär länge får det inte gå mellan gångerna vi ses. ujuj. Vi har mycket att ta igen! Var framme vid 18 tiden igår och då möttes jag upp av kicko, vi gick förbi hennes träning en sväng och sedan stannade vi och handlade på Ica innan vi var hemma. Vi hann med att laga mat, baka och trycka i oss chips under kvällen :)

Nåja nu är jag här och kicko är och jobbar idag. Jag har gått en runda på stan och hittade faktiskt lite smått och gott från Gina :) Kameran ligger på laddning så bilder kommer ikväll. Gjorde ett besök på bolaget också så ikväll blir det fest och dans runt krogarna.


Skriver senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0