Fiska gädda

Woho vilket paradis det är här alltså. Har aldrig varit i stugan på sommarn men oj vad jag missat grejer, det är sååå skönt :) Har varit 30 grader i solen och vindstilla idag, kom hit redan vid 13tiden så har fiskat hela dagen iprincip. Första gången jag fiskar med kastspö faktiskt, konstigt nog!? Jag har alltid hållt mig vid pimpling på vintrarna.

Vi åkte till en liten såkallad "Gäddvik" där vi skulle rensa bort lite äckelgäddor och visst javisst, 14st fick vi varav jag, JAG fick den största på 3 kg :D gissa om jag är stolt?? Fick även ett napp där hela draget och halva linan försvann ner i det djupa, måste varit en bjässe det med.

Här bjuder jag på lite fina bilder från skogen :)



Vackra lappland

Stugan :)



Älskar denna bild!



Båtchaffis-pappsen :)



STORFISKARN
Dagens bjässe, gädda på 3kg


Kommentarer
Postat av: Carola

Ååå jisses, och är ni inte lite lik varandra... Puss

2009-07-30 @ 20:03:50
Postat av: Emma

Hörde rykten på Facebook att du hade en blogg :P

2009-07-30 @ 20:11:38
URL: http://boulevard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jajjamen, jag försöker jag med ;)

2009-07-30 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0