Lördag

Godmorgon på er.

Har just slagit upp ögonen och datanörd som man är så ligger datorn direkt i famnen :)
Igår hände det inte alltför mycket, var på coop och handlade med mommo sedan kom Kim och Stina förbi en sväng så klippte jag Stinas hår. Efter det for jag och Lise till Sandra och drack kaffe och tog det lugnt. Senare på kvällen bjöd Sandra mig på special drinkar och kvällens plan blev alltså, Fest! Sandra själv följde inte med ut men jag ringde Lotta och bad henne följa med så jag tog alkoholen vidare till henne och satt där tills klockan ringde för arran. Hade riktigt trevligt under kvällensgång :)
Blir kanske en repris idag, vem vet.

Nog om fredagen och låt oss tala om dagen.

Idag har jag tvättstuga......................weho. Som vanligt har jag inget annat planerat så man får se vad som händer. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0