Hejdär

Då var man hemkommen efter 2 underbara dagar i Harrejaure. 25 gäddor blev det sammanlagt för mig och pappsen varav de två största har jag fått, nådde hela 4 kg! De ni.

När jag kom hem stod middagen på bordet som hjärtat lagat och efter nån timme bar det av mot, tro det eller ej: Sandstensberget för en springtur. Han ta mig ett varv runt innan regnet öste ner och jag fick nöja mig så. (Inte för att det gjorde något) fy fasen vad dålig kondis man har :( Bättre lycka i morgon. Nu börjas det med träning på riktigt!


Nu är klockan 21.15 och Hannes har redan somnat, jag kollar Mumien på tv till och från samtidigt som jag bloggar och kollar läget på ansiktsboken. Kanske ska lägga mig och läsa några sidor i boken jag påbörjat för några dagar sedan, El choco. Tror nästan det.

Imorgon är det Jukkasmarknad som gäller för mig och Hanna, hoppas dom har någon fin godis att bju på :)




GODNATT MER ER.

Kommentarer
Postat av: Maria

El choco är grym,håll dig till den istället för att ge dig ut på springturer. Bara onödigt slöseri på energi ;)

2009-08-01 @ 00:21:26
URL: http://mlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0