Parakka

Klockan 8.45 stod Lise och svampen utanför lägenheten och plockade upp mig, det bar direkt av mot statoil för att inhandla en CDskiva till bilen och resan mot Parakka. Fanns inte en enda skiva som man kunde tänka sig ha surrande i högtalarna så vi åkte istället till COOP och där började sökandet på riktigt. Det slutade med Summerhits 2009 och sångfåglarna var igång.

Guud så fint det är här!! Åkte båt över älven till en liten stuga och fikade och tog faktiskt årets första svenska dopp i älven det var hela 18 grader kallt i vättnet och jag tror speciellt att huvudet blev lätt fryst. Skipbo är såklart med på resan och jag har redan vunnit alla 2 gånger vi spelat, bra som jag är. Middagen bestod av Lilians köttfärsbiffar och färskpotti och sedan var det godnatt och hej i våra huvuden. En tripp till affären och sedan var det vilotime.

Nu klipper Lise sin mommo och jag öser dator och har disco :)

Bilder kommer imorgon när jag kommer hem.



Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0