Söndag

Då var helgen redan över.

Min fredag bestod av jobb och på kvällen bar det av till Lise för fest. Var väldigt trevligt och tyckte faktiskt det var helt okej på krogen också, hyfsat med folk men så länge man umgås med dom man tycker om är allt skoj :)

Lördagen var inte lika härlig däremot...Vaknade kl 9 och skulle på pimpeltävling, med världens baksmälla och ingen ork alls. Jag släpade mig iaf dit och det tog inte många minutrar innan jag slumrade till på isen med pimpeln i handen. Ingen fisk och inga priser fick vi..

Och idag då, jag har varit och handlat och städat lite, klippt Hannes moster och nu håller jag på laga mat. Ikväll ska jag även träffa Hanna ordentkligt!! Höra ALLT om hennes resa och prata skvaller. höhö



Lise, Elina och Jag i fredags :)



Idag åkte skinnjackan fram! Häärligt

Här är lite bilder från förra helgen:



mina 3 firrar!



Jag och kusin i skoterkälken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0