Vilket misstag!

Hade lite brådis idag efter jobbet, skulle se om Hankan var hemma sen åka till mamma och pappa och heja på mommo som kommit till stan i förmiddags. Snabb var jag, för det tog inte länge att se om skorna i hallen var borta men YES, så låste jag in mina egna nycklar i lägenheten och Hannes som jobbar natt.... Det är inte lätt att vara snabb och bra på allt direkt. Tanken på att sova hos päronen kändes lite sisådär, var ett tag sen sist :P +att när mommo är där hade jag fått sova på soffan vilket också vore märligt. haha :D

Slutade iaf med att jag fick ringa Hannes och be honom åka upp från gruvan och lämna sina nycklar åt mig. Men stackarn får då istället jobba hela natten, han har börjat kl 14 idag och måste nu jobba till 06 för han kommer inte in genom dörren där nere förren då. hihi synd va... :D

Imorgon slutar jag kl 18. En halvtimme längre än vanligt men fan så jobbigt det känns. Kommer kännas som den längsta dag i mitt liv tror jag, utan tvekan. Ska hoppa i säng nu så jag är ritkigt utvilad imorgon.



Nattinatti
/ TERRAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0