2 år sedan..

I går var det 2 år sedan jag satte mig vid skolbänken och började läsa till Frisör i Övik. Det är sjukt vad tiden går fort, här står jag nu och öppnar eget om en vecka. Har hunnit bo i Norge också, en tid som var väldigt givande och viktig, men att leva under de omständigheter vi gjorde fick oss bara att må dåligt och längta hem. Men nu är vi på hemmaplan och ger järnet! :D Heja heja.

Visar lite bilder från tiden på skolan :)


En show vi anordnade

Jag och Samuel

En kortare variant

Från showen



Från en MakeUpStore vinsning (frisyrer gjorda av oss)

I Umeå

Uppsättningar



Hade kunnat visa hur mkt som helst men tror jag ger mig där idag :)

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0