Fredagsmys

Då var det redan fredag. Snart lördag dessutom.

Idag har jag varit på stan med Lise, färgat håret på Lise och mammsen och sen har jag umgåts med Hannes faktiskt resten av dagen. Vi var och åt på Thai och for sedan och handlade lite. Kl 8 började vi se en film, såklart somnade jag och fick mig en timmes stödvila så nu är frågan: hur ska jag kunna somna ikväll? Hannes åkte just till jobbet och här sitter jag, dödspigg och med en kompis som vill att vi ska på landströms? Nee inge sånt, vi ska ju imorgon tänker jag. Eller ska man? usch jag vet inte :b tycker jag är där jämt. haha!


Ska nog bannemig ta och storstäda lite. Ska plocka fram dammsugarn nu innan klockan slår tio. Måste alltså göra ett ryck, har 10 minuter på mig från och med NU!

Återkommer efter städningen. Kanske.

TREVLIG HELG GOTT FOLK!

gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0