Mary Kay

Just hemkommen från Sofie och smink/hudvårdspartyt. Supertack att jag fick komma!! :)

Jätte trevlig kväll med mycket nytt att se och lära. Man kände sig som tillbaka i 14års åldern då man började sminka sig, man fick inte göra si, inte så osv. Tyckte riktigt riktigt bra om Mary Kay märket måste jag faktiskt erkänna. Jag som är ganska kräsen och alltid använt samma produkter hade lätt kunnat tänka mig att prova dessa. Köpte med mig en mascara hem så får se hur det går med nytt :) hatar hatar hatar att byta märke men nu måste jag testa. kan ju inte annat än gå åt helvete :)

Vi fick pröva allt i från handkrämer till, foundaition, rengöring, peeling, läpp-peeling, läppglanser, mascara, ansiktskrämer av alla olika slag och ja.. glömde säkert hälften :P

När allt var klart blev vi även bjuden på en smink kurs i slutet av september om vi ville. SJÄLVKLART tänkte jag, det var ju det som var mest intressant. Har aldrig haft problem med huden över lag så var inte så jäkla insatt i alla krämer och hur viktigt det är med rengöring och att aldrig låna ut smink till någon annan osv. Men visst vill man vara så snäll mot sin hy som möjligt och vore jag stenrik skulle jag köpt hem alltihop. haha! Men endast sminkkurs blir det nästa gång och det ser jag fram emot enormt :)

Susanne, tjejen som höll i detta var jätte duktig och gjorde bra ifrån sig. Hon visste vad hon pratade om och man kände att det här var något man skulle kunna tänka sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0