Mysig helg

I helg har vi varit i Karesuando jag och karln min. Han hade uppskjutning för jägarexamen där i lördags så vi passade på att åka dit redan på fredag och spendera helgen i deras stuga. Riktigt mysigt har det varit, vi har grillat, spelat kort, druckit öl, spelat gitarr osv. Och Hannes klarade förresten uppskjutningen så nu är han jägare! :)

Vad har mer hänt på sistone? Jo vi har jobbat på för fullt i salongen som nu står så gott som klar!!! :D Öppningsdatum för saXess blir 1 september så håll utkik i annonsbladet så ni kan skriva ner telefonnummer osv ;) Det kommer bli AWESOME! Ååå som jag längtar.


Ikväll blir det lugnt. Vill se en bra film. Men vad? Hannes är och spelar fotboll så måste hinna fixa en film innan han kommer hem. Lets söka!
Ha det bra alla glada.


Jag aktar mig för myggen.

Kasta lerduva

natt-eld

godmorgon mitt i natten

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0