Telefonvakt

Igår kom våran annons med i annonsbladet med telefonnummer och allt så idag har det börjat ringa kunder och boka tid redan. Känns sååååå bra :D är hemma nu med telefon i högsta hugg, ska snart åka förbi Lise så hon får ta över några timmar. haha!


Ikväll ska jag på Smink/hudvårds party. Ska bli himla spännande, längesen jag var på något sånt :) Får väl se om jag spenderar några kronor där, har en känsla av att det skulle vara ganska kul. och dyrt... Mary Kay är märket :)


Nu ska jag hoppa i bilen, köra lagligt till lise och sen till jobbet för lite småfix. Akta er för poliserna i veckan om ni inte redan vet att dom har trafikvecka, även med civilbilar är dom ute och jagar.





hoppas jag är såhär söt efter allt klotter ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0