Twilight - Eclipse

hmm är det bara jag som tycker den senaste twilight filmen är dötråkig? Jag vill inte tro det själv men jag somnade till och med när jag såg den. Är iofs inte ett superfan av dessa filmer men ändå, det var trist. Bara den första som är bra tycker jag. Fan å jag som hade längtat efter den här nya :P

Idag har jag förövrigt haft en hemmadag med Hannes. 2 korta möten har vi haft på salongen med försäljare men resten av dagen har jag spenderat hemma. Konstigt nog har jag inte gjort ett piss. Tänkte städa och grejja men icke. skyller på den fruktansvärda huvudvärk som jag led av i ca 4 timmar istället ;P

Nu är det kanske dags att rätta till designen lite här. Får se hur mkt tålamod det finns nu efter några dagars vila. Känns som att jag kommer ge det ett försök sen ger jag upp.
Wish me luck!




Kommentarer
Postat av: karolina.

ja det är kul att följa bloggar från sådana man känner :) då har man lite att referera till, lycka till med nya salongen!

2010-08-26 @ 12:27:43
URL: http://karrobarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0