6 december

Hej kära vänner!

Förlåt för seg uppdatering men har inte haft "Blogghuvud" alls på ett tag. Inget roligt/intressant att dela med mig utav så att säga :P

Jag lever iallafall. Har varit i Luleå ihelg med mamma och julhandlat lite. Perfekt att vi prickade in den helg då LKAB med 1600 personer åker på sin årliga Luelå-tripp. Gubbarna kollar hockey och tantalutterna shoppar. Kan ju säga att hälften om inte mer, var kirunabor på lules gator.
Hittade mig iaf en del grejer att sprätta pengar på trots allt!


Annars är det på jobbet jag fördriver tid. Är rätt så jäkla knökfullt nu innan Jul så vi har det vi gör :)

Inga utgångar i helg, inget speciellt som hänt i min vardag så därför avslutar jag här för denna gång.

Natti/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0