Härliga lördag

Godmorgon alla glada och icke glada.

Idag är det lördag och dessa dagar gillas alltid! Hade en mysig hemmakväll med karln igår, somnade redan vid tio och jag steg upp nyss (09.00) Utvilad och laddad som fasen inför kommande glöggkväll med gott folk hos Pe :D Har sett fram emot denna kväll så det kommer nog bli super.

Min dag ser ut som följande:

~ Väntar på att gröna bolaget ska öppna så man får slösa lite pengar såhär på morgonen
~ Fika i Karhuniemi med Hannes, Eva, Janne och djuren
~ Storstäda lägenheten
~ Åka till salongen och fixa barret
~ Åka till Petra och dricka glögg m.m

Jo, från en sak till en annan. Var på lassa igår pga jobbig mage. Tror sig vara "Stressmage" och doktorn bad mig att ha en hel Vilodag i veckan, alltså en dag där jag inte får ha något alls planerat utan ska bara strosa runt hemma. Det känns ju lovande med tanke på att alla mina dagar oftast ser ut på ngt liknande sätt som jag visar här ovan :D Haha wish me luck. Inte kan jag ta det såå lugnt att inte få göra nåt....



yeyy det tar sig med julisar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0