Pepparkaka

Idag medans jag har varit på jobbet har mommo bakat en mjuk pepparkaka åt mig :) Den stod klar redan kl 9 i morse. haha. Så söt hon är!

Var på lassa och lämnade massa prover imorse också, som vanligt bland det värsta jag gjort (blodprov kan ta sig nånstanns) Jag hatar, Hatar, HATAR det. Ont i armen efteråt o helt tömd på blod tror jag fan. Usch aldrig mer.

2 dagars jobb kvar, så lite att nedräkningen startat. Dock så jobbar jag från kl 07.30 - 19.00 imorgon så dagen kommer nog att kännas som den längsta nånsin tror jag. Men det avslutas med en öl på Landströms imorgonkväll iaf :)

Såhär slut känner jag mig just nu. Godnatt!
. Min Sötaste kisse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0