Skridskor

Nu har jag varit och åkt skrillor! 2 år sen sist. Och det kändes vill jag lova. Kände mig som bambi på hal is i början men sedan släppte det. Hoppade, snurrade och ja, såntdär. Två vurpor hann jag med, benen blev som spagetti efter typ 15 minuter. haha fan vilken träningsnörd man är numera......Nooooot
Faktiskt så var det svinkul. Efter att ha tränat i 12 år och inte stått på skridskor på 2år så sitter fortfarande hoppen och allt. Är det inte ganska knasigt?


Och imorgon är det fredag, då blir det fredagsmys och laddning inför glöggkvällen på lördag. 7 dagar kvar till jul är det då också, kanske skulle börja införskaffa julklappar nu? suuck


Kommentarer
Postat av: caroline

d e knasigt att det sitter än :D men kul!! Man blir verkligen överraskad att tekniken sitter kvar efter så långt uppehåll. Ses imån, så glöggar vi på stort! :)

2010-12-17 @ 14:14:49
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Pe

du är snygg.

Varför var du till sjukan idag, är du skadad? :/

Hoppas du är i glögg-form imorgon iaf.

2010-12-17 @ 18:52:30
URL: http://chexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0