Bubbelbad och bastu

Så ser min kväll ut. Bubbelbad, bastu +öl och eventuellt malmiadancit. Får se om jag orkar :)
Ska iaf bli trevligt, sitter här i lägenheten och fryser just för tillfället så det ska bli skönt att få svettas ordentligt. haha.

Idag har jag städat lägenheten, var lite små trist att "flytta" hem till en döskitig lya men vad skulle man göra :P Tur det går ganska snabbt att få iordning här iaf. Hoppas bara Hannes märker något när han kommer hem från jobbet, han brukar mest bara gå förbi allt och placera sig vid datorn direkt. hueh, killar!?
Nåja disken har jag sparat åt honom iaf, han blir nog super glad xD hihi.




Hoppas ni får en bra kväll ni också.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hallå! Hur har jag kunnat missa det hära. Hej Therese :D

2010-02-16 @ 20:31:25
Postat av: Therése

Haha jadu Linni säg det, Hej hej :)

2010-02-17 @ 20:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0