Söndag

Då var det redan Söndag, känns som att det är det hela tiden :(
Jag Ogillar verkligen måndagar. Det är nog det värsta jag vet. Tyvärr!

Har iaf inte gjort så mycket i helg för en gångsskull! Var hos Svämmo i fredags och kollade OS till sent på natten, ilördags blev det en tur på stan emd mamma och vi satte sprätt på ovanligt mkt penki, haha. Men det vare värt. Inte ofta jag handlar här i stan inte. Sedan blev det god middag och mera OS den kvällen, 2 medaljer till Sverige (helt otroligt) :DD har aldrig varit så intresserad av Skidor som jag är nu. Ska nog införskaffa mig ett par egna här närmare våren.

Idag har jag myst med Hannes hela dagen, nu är det dags för storstädning innan OS drar igång igen.



Hoppas ni haft en fin helg :)


P.S Jag vill träffa kicko helst NU!

Kommentarer
Postat av: Sara

men hej snygging! bloggar du igen? trodde ni hade lagt ner de lika fort som ni börja! :P men va kul, då ska ja börja snoka lite här ;)

2010-02-24 @ 20:33:42
URL: http://sarahsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0