Söndagen fortsätter..

Än så länge är det fortfarande söndag, snart kommer dock en hatande måndag. Som jag sagt tidigare så hatar jag verkligen måndagar, jobb igen, lång arbetsdag, låååång vecka framför sig innan det är helg igen. Nåja tur man har ett roligt jobb iaf så det lättar litegranna.

Och nästa måndag! Då börjar kära Majja jobba hos oss! :D :D Det gjorde min dag idag iaf, ett gott besked från henne. Tack för det.
Kommer alldeles bra och lägligt med en ny arbetskraft till salongen, och fan så skoj vi kommer ha. Vi som satt i Övik och pratade om hur svårt det kommer vara att få praktikplatser samt hur kul det vore om vi öppnade eget en vacker dag. Efter ganska precis 1år har alla praktik och vi är på samma salong, awesome! :D Då kommer nog dagarna rusa förbi.



Ville bara meddela detta mitt i allt elände :)
Hejsvejs.




Lise, Jag och Majja i Övik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0