Onsdag

Hallådär!

Då var redan onsdagen avklarad för denna vecka.. fasen vad veckorna rinner iväg.
Inte en lugn stud har vi haft på jobbet, inte någon av oss. Det är sjukt mkt folk som verkar vara i någon slags frisyrkris just nu :D haha! Men det är bra.

Pratat med pappsen idag, jag ringde och väckte honom där borta i Thailand. Glömde bort att tidsskillnaden är 6h men det gjorde inget, han blev nog bara glad över att höra min vackra röst ;P Dom hade det bra och allt det där, ni vet soligt och bla bla.. God hälsa. Men det är skönt att höra :)

Ska ta en tidig kväll ikväll (igen) så nu ska jag hoppa i duschen sedan blir det natti natti.

Bjussar på en dösnygg bild på mig själv. Tagen i somras nångång tror jag!? inte helt hundra. Men ungefär såhär känner jag mig just nu; Dvs inte i alltför bra form..

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0