Update!

Nu var det längesen igen.. Kan inte riktigt det här :P

Ville iaf bara säga till er som nu hittat hit till min väldigt intressanta blogg, att jag lever och mår bra! :)
Ny lokal har vi fått till jobbet nu, nu syns vi mitt i stan vilket är skit bra!

Mamma och pappa har åkt till thailand idag och blir borta i endast 5 veckor.. så nu har jag och Hannes "flyttat" hem till deras lägenhet och här ska vi ta hand om katterna m.m :)

Har påbörjat mitt nya liv nu förresten. Jag GÅR till jobbet, äter ganska nyttigt och har trappat ner med mitt godisätande till att bara äta på helger. (En bra bit på vägen iaf) Sedan ska jag bleka tänderna och börja vara nyttig helt enkelt. (Just därför som jag gjort panacotta nyss och den står i kylen och väntar på mig) haha,, ingen fettbomb det inte! nejdå.


Nu ska jag lägga mig i soffan och invänta Paradise Hotel och hejja fram Catja.
Ha det så bra man vet aldrig när jag uppdaterar igen :P

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0