En söndag som denna..

fördriver jag tiden med korsord och karra. Sitter hemma i min ensamhet och väntar på att Hannes äntligen ska komma hem från sin roadtrip. Kul kul kul :)

Idag har gästerna från Luleå åkt hem så nu är det lugnt i hemmet. Har haft en jättemysig midsommar med god mat och dryck och gott sällskap. Tack för det!

På onsdag börjar nästa firade. F E S T I V A L E N! Hoppas jag får med mig någon på Landströms på onsdagkväll, har hört att det är där det gäller. Nu börjar nedräkningen! 3



Kommentarer
Postat av: Pe

jag hakar :D

2010-06-29 @ 18:13:06
URL: http://chexie.blogg.se/
Postat av: terran

Härligt, visste att man kunde räkna med dig ;D

2010-06-29 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0