Färdigjobbat för min del på ett tag

Sjukskrivning 2v, vilket innebär inge mer jobb på maggis hårvård för mig alls. Jag har nämligen en hemlis som jag inte berättat men nu kan jag inte hålla mig längre. Jag har sagt upp mig!! och skulle ändå bara ha jobbat kvar där juni månad men nu behöver jag inte det :D skööönt. Varför osv får ni veta senare. Som frissa kommer jag iaf jobba, men var när och hur kommer senare i nåt inlägg. Bara ni inte tror jag sätter mig på coop igen eller nåt. haha!


Tjatar lite om mina läkarbesök igen vettja. Det är säkert as kul för er som läser. Not. Men, som sagt så blev jag sjukskriven, infektionen är kvar i kroppen och nu dök det upp en intressant bit, - Stressar jag mycket? Ja tack överallt och hela tiden, speciellt med det jobb jag har och den salong jag jobbat på speciellt. Det kan vara hela lösningen på varför jag jämt är sjuk. Stressen ligger och gnager hela tiden så jag kan inte repa mig i lugn och ro, sen är immunförsvaret helt i botten så därför behöver jag extra lång tid på mig att tillfriskna. Skönt att veta äntligen, och skönt på ett sätt att det bara var en sån sak och inte massa annat skit.


                                 Nu har jag iaf lite sommarlov, HELT UNDERBART!!!! :D







Kommentarer
Postat av: sara

meeen va ska du nu göra therese?? nu blev ja nyfiken

2010-06-16 @ 10:11:46
URL: http://sarahsdiary.blogg.se/
Postat av: terran

Jag och Lise ska starta eget Sara! :)

2010-06-23 @ 15:42:28
URL: http://thereselidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0