jag dör

jag har aldrig haft såhär ont ihalsen nånonsin. nu kan jag inte sväjla alls och imorse gick jag upp för att spotta och vad ser jag då? Jo blod.... hur kan man ha så ont att man spottar blod? vad är det som är fel d? jag hostar inte ens så "rivsår" kan ju inte bara kommit sådär? usch jag blir snurrig. feber har jag också men tog en panodil här för nån timme sen så jag lever litegrann iaf.

Ska till akuten i e.m direkt de öppnar för Kirunas sjukhus har ju inga tider arr erbjuda annars, nej nej avvakta nån dag som dom säger. ALDRIG!!! är ju livrädd.

Halsfluss på tungan? Halsböld? Infektion? Inflammation? ja vafan, nåt är det ju.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hoja din stackare. Krya på dig!

2010-06-09 @ 23:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0