Måndag

2 dagar kvar! Nu ska jag och Hanna snart på bolaget och börja inhandla inför veckans bravader. Känns som att det kommer bli utplockat bland hyllorna så vi kör igång redan idag. Är velig, öl? cider? vin? sprit? Kommer inte ihåg vad jag drack förra året och inte året innan det heller så varje år står jag utan att veta vad eller hur mkt man måste köpa :P


Nu är Hannes hemma igen. Eller ja, han kom igår kväll och nu är han redan på jobbet men nu ser jag honom varje dag iaf. Och förresten! I torsdags tapetserade jag och pappa i vårat kök!! Sa till Hannes att tapeten inte kommit och att vi skulle få den först idag, men bra som jag är lyckades jag ljuga så han trodde mig :) Han gick dock förbi köket igår utan att märka något men sen såg han :D Det är ett helt annat rum nu, nu gillar jag till och med att vara där. haha!


Har ingen förebild tyvärr men kan medge att golvet var mörkgrått och tapeten svart. Nu är det annat:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0