Trött

Igår var det kalas hos Petra! Mycket trevligt hade vi, åt god mat, spelade spel och drack en å en annan öl. Vi tog oss till Ferrumdancit vars det var hyfsat mycket folk? Eller jag tror det var ganska mkt, vi säger så :)

Idag har jag varit så sjuuuukt trött så jag vet inte vad jag heter. Som tur är brukar jag itne bli bakis så då gör det inget att man är trött istället :) Håller på fixa o tvätta här i hemmet så Hannes får med sig rena kläder när han ska på semester imorgon. Han hade visst glömt att tvätta.. :P

Regnet öser ner, jag vill till päronen men känner ingen motivation att ens gå utanför ytterdörren så vet inte hur jag ska göra. Jag vet att dom har mat som jag hemskt gärna hade velat ha. Så jag går nog. Eller tar bilen menar jag.

Hoppas ni haft en trevlig helg, det har jag! :)




p.s gick riktigt bra med ny-skorna faktiskt :D d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0