Efterlyst

Efterlyst måste ju vara ett av världens mest intressanta program, i dessa lägen vill jag vara polis och gripa alla mongon och sätta dit dom en gång för alla.


Idag har jag kollat Patrik 1,5, sovit, kollat tv, snorat och kollat lite mer tv. Vilken rolig rulle den där filmen var, haha tänker bara hur man hade reagerat själv om man var med om samma sak. Ska inte försäga mig om ni inte sett den :P


Blir hemma från jobbet imorgon också. Feber ligger kvar och småmyser i kroppen så går jag ut för tidigt är det väl kört igen. Får väl en ny släng av svinisen om jag inte passar mig nu.


Nu är reklamen slut och nu ska jag hjälpa  Hasse Aro och efterlyst att hitta tjuvar/våldtäksmän osv.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0