Godmorgon

Då var det lördag, har stigit upp 07.30 !! Tro det eller ej. Vettefan vad jag skulle upp så tidigt att göra men :P
Har kollat friidrott, och ätit god frukost här hemma med mig själv för Hannes har åkt till gränsen imorse.
Nu sittter jag och funderar på om jag ska orka hoppa i duschen innan det är dags för en runda på stan med Sandra.

Har förresten glömt berätta att Kajsa kommer till Kiruna ikväll, och snäll som jag är erbjöd jag henne en helkväll bestående av melodifestivalen och en titt på Kirunas uteliv ;D för det har hon ju aldrig vart med om.. he he he

Nej men det blir nog kul, var längesen jag träffade henne eller om inte annat så var det ännu längre sedan vi festade tillsammans så nu jävlar :D


Igår kom min efterlängtade klänning som jag ville ha på nyårsafton. Beställde den 9 december och den anlände till min garderob igår. Gillar denna posttrafik skarpt, hade nästan glömt bort att jag väntade på något gott. Men nu är den här så den ska nog få invigas ikväll.

Kommer från StyleByStars.



Lite av det jag köpte i Luleå förra helgen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0