Hårfärg?!

Nu börjar jag bli less på min vackra utväxt som vuxit och är ca 4cm. Observera att jag är frisör och borde hålla efter sådant.. Men jag har helt enkelt inte orkat och nu är det ju ändå mösstider som gäller. Brukar säga till folk som frågar att jag håller på kurera barret lite :b

Nu är jag dock tveksam vad jag ska göra. Blont som alltid? Brunt? löshår? Kort frilla? I dont know...

Bjussar på lite frisyrer genom tiderna.

Just nu.

November -09

Uhm, -08 tror jag

Haha kanske -06 (Första gången brunt)

-08

-06

Julen -09

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det ser ju helt klart bäst ut som det är nu, eller i julas. ;) Det bästa på en tjej, enligt min smak, är långt och blont. Så det värsta du kan göra är att snagga och färga svart med andra ord. ;)

2010-03-13 @ 16:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0