Onsdag

Ännu fler liter snor i snoken.. Vart kommer allt ifrån? :p

Ligger och kollar Oprah, Mike Tyson är på besök och usch vad allt han berättar är rörande. Fäller en tår eller två lite då, då när jag ser och hör detta. hueh!
När jag var yngre tyckte jag att han var skitläskig, måste nog varit hans enorma size och tatueringen i facet som gjorde det. Nu gillar jag honom :)

På tal om tatuering.. Snart hoppas jag det blir en ny för min del. Ska bara klura ut ordentligt vad det ska stå, kan nämna att det blir återigen en textrad iaf. Men vad och vars får ni reda på när det är gjort :] Tror det kommer göra jävligt mkt ondare än mina tidigare 2st iaf, tyvärr!



Kanske en variant av denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0