Fredagsmys

= Kvalitetstid med göbben. Slutade tidigt idag så åkte hem till en nyvaken Hannes, drog upp han från soffan och åkte på Thai o käkade :) Hälsade på svärmor, besökte ÖoB o sen hem o bara vara. Kollade film somnade och vaknade precis till Idol. Där tog tiden tillsammans slut. För Hannes bokstavligen Ogillar idol så han spelade spel istället. halv tio åkte han till jobbet och jag har storstädat såhär på kvällskvisten. Dammsugit, dammtorkat och nu har jag bara kvar att skura sen är det nattinatt.


Ska upp och äta frukost hos Päronen imorgon bitti. Dom saknar mig tror jag! eller jag vet det. hihi
Så nu blir det sista rycket med städningen och sen vakna upp på lördag.


Godnatt :]



Kommentarer
Postat av: evelina

hihi. söta ni är :)

ja vi får fixa nåt skojs! krams :D

2010-11-06 @ 10:28:18
URL: http://evelinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0