Kvällen är ung

Gudars vad skönt det är att vara nykter en lördag! kommer må som en prinsessa imorgon, behöver inte vara ute och frysa i onödan mitt i natten, (-19 ute) och framför allt så har jag itne slösat en spänn på nåt onödigt idag :).
Hoppas brudarna har kul iaf, det tror jag nog. men jag tar igen nästa helg, om jag nu mot förmodan verkligen ska bryta det jag just tycker är så härligt? det är frågan.


Tidigare ikväll fick jag och Hannes äta suuupergod mat som Petra, Jonas(?) och Erik (?) hade lagat :) Mummmaa. Och trevligt var det såklart också men tror faktiskt P:et stod för det mesta angående matlagningen. eller är det bara vad jag tror petrus? ;b


Nu ska jag tvätta facet, krypa ner i soffan, vänta på hankan och sen ska vi se Inception.


Finmiddag på Föraregatan.
"Fina gäster kommer alltid sist"
;)

Kommentarer
Postat av: Pe

haha. Var faktiskt Jonas som lagade maten :) Jag hjälpte bara till lite

2010-11-14 @ 16:04:18
URL: http://chexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0